גלו מסע קסום: רכבת מפריז ללונדון באמצעותהרכבת

דמיינו שאתם נוסעים בין שתי הערים המפורסמות בעולם, נהנים מנופי אירופה הקסומים ונרגעים במסע נינוח ומרגיע. זה בדיוק מה שמסע הרכבת מפריז ללונדון מציע. קו הרכבת שמחבר בין צרפת ואנגליה מופעל על ידי חברת יורוסטאר (Eurostar), והוא יצר אינספור זיכרונות בלתי נשכחים עבור מטיילים רבים.

מוצאפריז: התחלה בעיר האהבה

בפריז, המסע המיוחל מתחיל בתחנתGare du Nord המרכזית, הממוקמת ברובע העשירי של העיר. תחנה זו היא אחת התחנות העמוסות ביותר באירופה ומוקפת באווירה פריזאית מיוחדת. תוכלו להגיע לשם דרך קו 4 או 5 של המטרו, או באמצעות אוטובוסים בקווים 42, 43 או 38.

סביבה ונוף

סביבGare du Nord תמצאו סמלים פריזאיים כמו מונמרטר (Montmartre) וסקרה קויר (Sacré-Cœur). האזור מלא ברחובות צרים וקסומים ובתחנות תרבותיות ידועות.

בדרך: חווית המעבר בתעלת הChannel Tunnel

הנסיעה ברכבת מפריז ללונדון לוקחת כ-2 שעות ו-16 דקות ומכסה כ-450 קילומטרים. במהלך הנסיעה תעברו דרך תעלת הChannel Tunnel, אחת מהמנהרות הארוכות ביותר בעולם מתחת לים, המחברת בין צרפת לבריטניה. לאחר כ-20 דקות תצאו מהמנהרה ותמצאו את עצמכם בבריטניה.

הכרטיסים ל-Eurostar נעים בין 60 ל-150 יורו, תלוי בעונה ובמועד ההזמנה. ניתן להזמין כרטיסים דרך האתר הרשמי או בפלטפורמות אחרות לרכישת כרטיסים.

יעדלונדון: מפגש בין עבר להווה

הרכבת תעצור בתחנת St Pancras International בלונדון, תחנה היסטורית וחשובה הממוקמת במרכז העיר. התחנה קרובה לתחנת King’s Cross ובעלת אדריכלות ויקטוריאנית מרשימה.

תחנת St Pancras נגישה דרך קווי הרכבת התחתית השונים כמו ויקטוריה ופיקדילי. ניתן גם לעלות על אוטובוס בקווים 73 או 205 כדי לטייל ברחבי העיר ולחוות את יופיה של לונדון.

בסביבת התחנה תוכלו לבקר במוזיאון הבריטי, ולראות את אחד האוספים ההיסטוריים החשובים בעולם. מקומות נוספים לביקור כוללים את גשר לונדון, נהר התמזה, ורחוב אוקספורד המפורסם.

סיום: תכנן את הטיול הבא שלך בעזרת אפליקציית xMove

המסע ברכבת מפריז ללונדון הוא חוויה בלתי נשכחת מלאה הפתעות וזיכרונות. בין אם זהפריז הרומנטית אולונדון ההיסטורית, תוכל להנות ממסע מיוחד זה. הורד את אפליקציית xMove ותכנן את ההרפתקה הבאה שלך!

מילות מפתח

#פריז #לונדון #רכבת #כרטיסים #פריזללונדון #יורוסטאר #תעלת_האנגלית #GareDuNord #StPancrasInternational #טיולים